Jag blir såå trött!

Jag kommer aldrig att få en nakenkatt känns det som. Jag hade en gå g till bra pris å perfekt ålder men... nä han fick jag inte. Jag mejlar å jag mejlar på annonser å inte får jag nån napp precis. Några har iaf svarat att dom spar min mejladress så hör dom av sej OM det dyker upp nån omplaceringskatt. Jo tjena.. det kommer det aldrig att göra. Ska sluta att leta nu.. jag lägger mej, jag ger upp kommer aldrig att få nån iaf. Kommer att förbli katt lös.. å då är det ju bara att appceptera det då. Vad ska jag annars göra :S Jag har ju börjat kikat runt på hästar igen efter att jag förstått för flera månader att tjejen som jag red tidigare att skaffat den hästen som hon ville ha. En som inte måste ridas varje dag som passar hennes nuvarande liv kanon. Men jag har inte hittat nån häst som jag vill ringa eller mejla på, vill ju inte att den ska stå för långt bort, gärna mä cykelavstånd å då blir det ju svårt när jag bor som jag bor sen har jag inga pengar heller för att betala för att rida men jag kan "jobba" av en del av hyran istället. Så i fredags så får jag ett mess från en kompis som har häst som hon var i akut behöv av hjälp mä. Det är ju så att det kan vara svårt att ha hästen inhyrd en bit hemmifrån + att man ska jobba helt tid och sen ha barn med olika aktiviterer som behöver skjutsat till. Så igår provred jag han å han.. var hur härligt som helst.. vart helt såld. Så dag har jag varit å ridit han igen, satt å jobba han på gårdsplanen i solen. Det var sååååå härligt. Så nu ska jag hjälpa henne 2ggr i veckan å ev lite mer. Det är helt okej för då hinner jag lite annat men ändå för göra det som jag bara älskar.. rida å får börja tävla han om jag vill. Det är ju på långsikt men.. klart att jag vill bara pengaran räcker till å min tid. Men nån liten dressyr å framför allt hopptävling måste jag bara testa. Men får se det blir nog inte förrns till våren men jag ser redan fram imot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0