Flyttdatumet.

Ja flyttdatumet börjar närma sej mä stormsteg å jag känner mej inte berädd helt plötsligt. Hur kunde det bli så här? Har ju sett fram mot detta i närmare ett år snart. Vart ju lovad i sommras att innan jul skulle jag få badrummet fixat å nu är det ju på g. Varför är jag inte glad över det för??? Ähh sluta å tönta sej, det är ända raka. För det kommer att i bästa fall att röra sej om 3 veckor, vad är det å vela/tönta sej över. För jag har redan börjat ångra mej att jag ringde å vart riktigt arg på han på Sala bostäder sista gången jag ringde. Men han var så stöddig att jag tände till å det är kanske det ihop mä att jag faktiskt talade om att jag vart lovad att få det fixad innan jul. Jaja jag ska dit nästa vecka å kolla in lägenheten å området som jag ska bo på, det kommer att bli bra. Jag vill ju bo inne istan å nu får jag prova om det är så, så som jag hoppas på att det ska vara. Kommer att bo lite halv centralt så det kommer att bli bra. Kommer att spara soppa så det blir ju bara bra så varför så här för. Det som blir "svårast" det är å veta vad man ska packa mä sej för kläder. Men det är inte hela världen om jag packar för lite kläder eller mä mej fel kläder. Jag får ju behålla nyckeln till denna lägenhet så jag kan ju åka hit å åtgärda det. Eller så ber man nån snäll vän att gå in här å hämta å fixa det. Ähh varför vara så himmla negativ för. Nä nu ska jag ut i det fina vädret å gå sen sväng för imorrn är det snö/regn i antågan igen å då kommer man inte ut nått frivilligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0