Bara lite tomma ord!!

Nu har jag bott själv i 3 år å det har inte varit en dans på roser jämt. Har sen man blev arbetslös haft det kämpigt att få pengarna att gå ihop men hittils har jag faktiskt lyckats att man hålls över ytan. Jag å dottern har även kunnat unnat oss nått nån enstaka gång. Sitter å velar å velar så jag blir galen. Vill ju men.. törs inte. Vågar inte chansa, tänk om det blir mer positivt än vad det är nu. Då blir det inge bra för då blir livet nästan mer koplicerat än vad det är nu. Vad ska man ha råd att göra i sommar då. Den veckan jag var ledig i sommras vart jätte komprimerad, Det var lite jobbigt men det var ändå kul å lite häftigt att jag klarade det. Gick på semestern på fredan på lördan packade vi, for mot Kolmården skapligt tidigt på söndag morron å sen kom vi hem måndag kväll. Bara packa om för att på tisdan så for vi på en 24 h mä Birka å hade en trevlig resa mä min mamma å sambo. Kom hem på onsdag kväll för att ännu en gång packa om för att att åka till pappa å sambo på Åland. Så på torsdag morron tidigt började färden mot Grisslehamn å Eckerölinjen. Sen var vi hos dom för att åka hem vid 14 på lördan. Så vi var hemma på lördag kväll. Så var det söndag igen å dan innan jobb igen. Haha vilken vecka å en del att hålla rätt på men.. det funkade iaf :P Sen har man ett midsommar, vad ska man göra då? Åka till Sätrabrunn som vanligt eller ska man försöka ta sej råd att åka nånstans då eller vad gör man. Jag håller på att bli galen angående dessa pengar, allt kostar ju. Behöver/vill ha ett JOBB nu. Jag saknar mitt jobb på Salberga så enormt. Det var ett toppen jobb bra arbetstider å vi var ett bra gäng som jobbade ihop. Så därför som det var så bra som det tog slut lite hastigt. Så brukar ju drömmar göra. Nä nu ska jag inte gräva ner mej för mycket så jag borde väl hitta på nått att göra innan så jag blir på bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0