I skolavslutningstider.

I går slutade min älskade Skruttan skolan. Hennes första riktiga skolavslutning var det. Vad hon har blivit stor... å jag har blivit gammal. Som vanligt så var hon hos sin pappa å nummera fru så dom kom sent att jag inte hann träffa henne innan. Å efteråt så vågade jag inte mej fram för var rädd att det skulle bli problem mä att hon skulle följa mä mej hem. Hon gillar inte direkt pappas fru. Så det känns lite tungt att jag inte fick kramma om henne å grattulera henne på skolavslutningen. Men hon kommer till mej på fredag fm å då ska jag kramma om henne å då ska hon även få den överrasknings presenten hon skulle ha fått igår. Men bättre sent än aldrig, å den som väntar på nått gott väntar alltid för länge ;). Men hon vet ju inte om Ponnylägre på SORF så än väntar hon inget mot när hon får veta det på fredag. Grattis grattis Skruttan till ditt första riktiga sommarlov. För hon kommer knappt vara nått på fritis denna sommar å det tack vara att jag inte har nått jobb. Å i detta fall är det ju bra men för min ekonomi är det inte nå bra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0