Fonder!!

Sitter här å funderar på hur jag ska få sommarn att gå ihop. Som ensamstående å arbetslös, hur ska man få pengarna till att räcka till att göra nått i sommar som inte kostar skjortan så man har råd att leva sen efter att man kommer hem å har gjort nått kul. Det måste finnas fonder som man kan söka hjälp i men... hur 17 hittar man dom då? Jag har ingen anning jag är helt värdlös på internet å detta mä att googla. Men det börjar snart bli dags att prova iaf om jag kan hitta nån fond överhuvetaget. Jag behöver/vill inte ha massor av pengar inför sommarns göråmål men.. till hösten när det ska köpas vinterskor, vinterjacka å termobyxor skulle jag villja ha lite hjälp att kunna inhandla bra å rejäla kläder. För som tex har mitt barn aldrig fått gått i ett par GoreTex skor som är såå super, för att dom kostar för mycket. Men ju äldre hon blir dessto viktigare är det ju att hon inte fryser om fötterna i första taget. Sen har jag väl alltid fått tag på vinterjackor/jacka på rea men... när det har varit rea nu så har inte pengarna riktigt vela räcka till eftersom jag inte har nått extra jobb längre som drygar ut min kassa. Ska ut å leta efter nån fond som jag kanske kan be om hjälp i så nu slutar jag att skriva här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0