Ja säger bara det.

Börjar märkas att det är semester. Som både häst, hund å katt vän så är det folk som frågar en både till höger å vänster om hjälp. Å jag ska erkänna att det är några få som får min hjälp. Det är Gunzan som ska till Östersund å hämta hem sitt sto som har varit på betäkning där uppe. Sen är det Rosie som åker till Öland som behöver hjälp mä sina hundar å katter. Som sagt denna vecka är det inga bekymmer för att då har jag inte mitt lilla hjärta. Men om en vecka har jag henne å då ska vi bara umgås å umgås då har jag inte inte sett eller hört nått från henne på 3.5 v å det är jääääätte lång tid. Då ska vi bara umgås å ha det kul å fara runt på en massa tok å roliga saker. Börjar mä att åka till Skara sommarland å avslutar den veckan mä Midnattstravet på Romme mä artiser som Kalle Moraeus å Måns Zermerlöw. Sen blir det troligen Åland å morfar i 3 dagar å sen bara hem för att åka en tripp på Cinderella mä vänner. Å när vi kommer hem där ifrån så väntar ett 2 dagars ponnydagläger för henne. Å direkt efter det åker hon till mormor. Så.. oj vad det verkar så här långt så blir det späckade dagar fast jag har henne så lång tid. Förra året så hade jag bara en veckas semester å den var lika komprimerad den som dessa 2 veckor verkar bli. Men det kan hon behöva för hos pappa gör dom inget alls, eller jo dom skulle åka till Orsa iår igen å då kommer hon hem fredan innan hon kommer till mej. Detta ska bli ett sommarlov för Skruttan att komma ihåg fast jag just inga pengar har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0