Mera snööö :P

Vad härligt imorse när jag vaknade så snöade det uta. Å nu har det alltså snöat hela dagen å det är såååå underbart. Jag har till å mä varit ute å ridit... det är bara sååååå härligt att rida i snö. Snö.. det bara äger som barnen säger. Fast mitt i allt älskandet så.. är det lite :( så.. jag ville ut å åka nu lite senare på kvällen. Men efter allt prat om snöovädret å olycker så.. är det inte värt att ut å åka även om det skulle bli "en enkel resa". Sen så ska det avta under natten morronen.. så då kan jag ut å åka då å fixa bla det som jag hade tänkt. Fast hade jag åkt till detta ställe efter att jag hade varit vid AF så hade jag varit där nu eller om jag hade åkt dit efter stallet å medans det ännu var skapligt ljus så hade jag oxå varit där nu. Men men den som lever får se å vem vet jag hinner väl åka både dit å hit flera gånger. Men huvesaken är att snön ännu inte tinar bort, utan låt det vara snö nu å lagom kallt. Såna där vintrar som man hade när man var liten, det var vintrar det. Å kul hade man när man for runt på både pulkor å bobbar. Å alla snölyktor som man byggde å inte för att tala om alla snögångar å grottor. Det var tider det. Så skönt att min dotter får uppleva en riktigt vinter.. ÄNTLIGEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0