Jag en fegis!!

Vad trött jag blir på mej själv. Varför ska jag vara en sån stor FEGIS för. Det är massor av saker som jag går misste om bara för att jag inte vågar. Varför vågar jag inte... ärligt det vet jag inte:S känner bara att jag inte törs/vågar. Sen.. hatar jag när jag har svårt att ta imot om nån vill bjuda på nått som jag vet kommer att kosta en hel del pengar. Som jag inte själv skulle ha råd att åka eller göra. Kan vara för att jag är så rädd att folk ska tycka att man utnyttjar den som bjuder. Vad jag vet så har jag aldrig utnyttjat nån å jag hoppas att jag inte kommer att göra det heller. Jag skulle önska att man kunde köpa MOD i stora lass vad glad jag skulle vara då. Sen skulle jag vilja ha ett annat tänk om det här att åka på nån bjud resa tex. Visa mer uppskattning att det finns folk som faktiskt vill bjuda mej på ex båtresor. Å då tänka så att.. man kan ju faktiskt utnyttja varann, alltså jag får åka på en resa som jag gärna vill göra men inte har råd å.. den som bjuder får förhoppningsvis ett trevligt sällskap mä sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0