Har ett projekt framför mej :D

Var nere i källaren å kollade in i det stora förrådet. Å kom på att det var nog mycket som är sparat som jag inte har rört på snart dom 3 åren som jag har bott här. Å då resonerar jag som så att då ska det bort så man kan fylla på mä nytt skit ;). Så jag ska nog ta å köpa hem sopsäckar å sen är det ju bara att sätta igång å gå igenom att å spara sånt som man vill ha kvar (det ska inte vara mycket hoppas jag)sen kasta resten eller ge bort eller skänka till nått Röda Korset eller så. Menar.. kan det glädja nån annan så är ju det jätte bra. Jag kollade in 2 påsar nu när jag var ner.. den ena var faktiskt jobbig att kolla i för det var gammla vykort å brev. Det var många flaschbacks som kom tillbaka. Jag kastade mej många år tillbaka. Visserligen rensade jag jätte mycket när jag flyttade men det verkar hela tiden fylla på mä nytt. Men då sparde jag en hel del gammal minnen oxå.. å ja det är ju bara att vara hård mot sej själv å beroende på vad det är för minnen så.. får det nog gå vidare. Fast mä ett tungt hjärta. Men jag hoppas att mitt förråd ska se trevligare å roligare ut sen när det är lättare att gå där inne å man har förhoppningsvis en bättre överskikt/struktur över allt. Det ska bli ett löfte till mej om det nya livet. Ut mä så mycket gammal skit som bara går å man får plats för mitt nya som jag ser ifram imot. Här 2010... här kommer jag. (hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0