Denna helg blir helt super!!

Imorrn ska jag å dottern först på Färnbotölten. Har aldrig varit på det nån gång men det ska bli kul att se. Det ska visst vara en islandshäst tävling här.. mitt i byn liksom. Sen hinner vi bara kolla på det nån timma OM det inte är för kallt. Sen ska vi till Västerås å Aros Congresscenter för att kolla in Tobbe Trollkarl.. live när han trollar å håller på. Det ska bli jätte spännaden, med lite tur kanske man kan få hans autograf :P- Sen på söndag så far vi på en 24h till Åland.. det ska bli såååå skönt att komma bort från den trista vardan. Ska bara njuta å ha kul å trevligt, jag har lurat mä mej ett nytt sällskap = en kompis å hennes son. Men jag å Rosie har så kul ihop så.. det kommer att bli en alldels fantastik båtresa det känner jag på mej. Får se om jag hinner berätta imorrn kväll om hur det var på Tobbes trollshow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0