Jobbigt med semester ;)

Nu har jag haft barnet i 14 dagar å under den tiden har vi varit mest på resande fot än på hemma plan. Å det är verkligen på gott å ont man har inte tråkigt men... det är jääätte jobbigt att resa iväg hem, komma hem packa om resa iväg å komma hem packa om resa iväg. Nu är vi hemma för en mellan landning. Men då är dottern på SORF`s ponnyläger 2 dagar. Sen åker hon på måndag till mormor å hennes man. Jag brukar inte klaga i första hand men... nu börjar det bli jobbigt att fara runt å bara hem å packa om. Jag vet att jag har valt det själv men... förra årets vecka gick det ju så bra att göra så men nu funkar inte det i 14 dagar. Så veckan som kommer vill jag bara vara hemma å ha det skönt men jag vet att jag kommer bli rastlös så.. nått kanske man skulle ha inplanerat. Får se det lutar åt att nån natt blir borta men det är inget spikat å inget är överrens. Så tiden får utvisa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0