Jobb... varför får man inget.

Undra vad man ska göra idagens dåliga tider. Alla eller många företag varslar, så hur ska jag kunna få ett roligt jobb. Har ett sånt faktiskt toppen jobb nu men.. det viket går strax ut å då verkar det som en annan får det. Hon har en annan erfarenhet än vad jag har å har en utbildning som jag inte heller har. Mitt jobb är aldrig tråkigt å jag har nog aldrig kännt att det är tråkigt att åka till jobbet. Eller.. jo nu tycker jag det men det är bara att bita i det sura äpplet å ta det för vad det är. Men det är ju inte kul heller att jobba mä nån som inte "vill" det igentligen av olika orsaker. Jag hoppas å håller en tumme för mej att det nån dag kommer ett jobb till mej som passar mej å mitt barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0