Vilken underbar helg!!

Äntligen har sommar å solen kommit vad det verkar.
Den började redan i fredags.. så underbart att äntligen få lite värme å sol sol sol...

Jag som ska jobba hela sommarn hoppas på att ha fått lite färg nu efter att varit i solen både idag å
igår. Men.. jag är röd nu å jag vet att när den sen är borta så  blir jag blek igen.. suck!!!
Varför har jag inga anlag efter mamma som syrran har. Dom 2 behöver ju bara titta på solen så är dom
som pepparkakor. Å det blir förresten pappa oxå.. det är bara jag som ingen färg får.. jag har väl en lätt
släng av vitolegro (eller vad det heter å stavas). För det ska mycket till för att jag änns ska skifta i brunt.

Då när jag -91 var på Mallis i 2 veckor å nästan bara pressa i solen.. då vart jag brun. Men det är nog ända gången
i hela mitt långa liv som jag har varit det.

Men jag försöker dyrka solen när den är framme.. men jag får så lätt denna förbenade soleksemet bara.
Men den lägger sej snabbt å det är ju skönt.

Nähe dags att krama kudden nu för det är snart måndag morron igen. En dag närmare till en veckas semester :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0