Nu vart jag glad igen...

För jag har svarat på 2 medryttar annonser på hastannonser.se (oj, nu fick dom gratis reklam oxå). visste bara att dom stog i Färnbo. Men nu har bägge svarat å dom är intresserad av mej :P. Den ena ringde mej nu ikväll å den hästen står bara max 3 km ifrån mej. Den lät bra men.. hua det är ju ändå westenhäst. (en quarter). å westen är alltid westen. Det är ju inget som jag har ridit så.. har testat det några gånger med min sista häst men det är skillnad när det är änns egen å bägge är novisa. Men nu är det en som till å mä är tävlad i westen. Men jag skulle få åka å träna å även tävla om jag ville det å det kan jag tycka är helt okej fakktiskt. Å hon körde så gärna till både träning å tävling men eftersom jag har haft egna hästar så kan jag ju köra själv ( fast.. just nu är inte min bil i bästa skick bara).

Men Viper ska jag åka å rida på måndag å se om han kan vara nått för mej å att framför allt att ägaren tycker det oxå.

Sen den andra hästen står nog oxå ungefär lika långt bort har jag utläst från hennes en annan annons. Det är ett varmblod som är hoppad å behöver dressyr ridas. Den kan jag oxå tänka mej att rida.. hmm haha undra om jag kunde välja bägge, Det kunde vara jätte kul å få rida lite westen å även få rida som man "ska". För då får jag en chans att hålla lite lekktioner oxå.

Hmm nu fick jag nått att fundera på..vart/är ju sugen på bägge. Ska nog åka å testa bägge hästarna nästa vecka å kolla.

För westen är inte min grej riktigt men.. kan ju vara kul å testa en sån som är riktigt utb å även tävlad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0