Jaha så är det strax måndag igen.

Känns lite tråkigt.. inget jobb i sikte denna vecka heller. Fast.. på gott å ont då kan jag å Bina umgås hela
dagarna efter skolan å hon har kommit hem.

Men.. det ger ju inga pengar så.. det är ju nackdelen i det hela. Å som det är nu är jag lite ibehov av det eftersom
jag har 2 bokade ålandsresor bokade. Men men.. jag är inte jätte orolig. Det löser sej å jag hoppas snart få jobba
en hel del. Hoppas bara jag inte har fel utan att det blir så som jag har "hört".

Men denna vecka verkar gå fast jag inte jobbar, Bina å jag har en del på gång så det kommer bara att säga swirs
så är det fredag å Bina ska till sin pappa å jag ska/måste packa för helgens resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0