Aquvanova i Borlänge.

Idag har jag å Bina varit där hela dagen mä Ida å Ann-Louise. Vi åkte å hämta dom strax efter 11 på fm å efter att vi badat mellan ca 13 å 17 så stanna vi åt på mac donalds i Hedemora å stanna å handla i Avesta så var vi inte hemma förrns 20.45. Så man kan snacka om hel dag.. men det var det oxå tänkt som.

Men nu har jag åkt vattenruschekana så jag klarar mej en lång tid framåt. För jag å Bina började åka för Ida vågade inte men hur det än var så övervann hon sin rädsla å fick sen en blodad tand å ville bara åka mer å mer.

Bina fastnade även för den här virveln som fanns i utomhus bassängen, den var ju rolig men.. det kändes konstigt att bada utomhus i varmt vatten medans det är nollgradit i luften.

Men jag rekomenderar detta badpalats för alla åldrar för som sagt.. även jag å några år äldre Ann-Louise hade jätte skoj där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0