Hur svårt kan det va..

Skulle vilja att försäkkrings kassan satt upp regeler istället för rekomendationer. Eller dom är på gott å ont.

Men just nu skulle jag vilja ha riktlinjer så jag vet mer bestämt vilket ben jag ska stå på. Håller på å blir galen
när alla säger olika.

Så när vi bråkar om kläder till barnet så skulle jag vilja ha svart på vitt att så här är det.. då skulle jag få lite mer
ro i kroppen.

Sen är jag är sååå arg på dagiset.. dom stänger onsdag å torsdag före midsommar.. då när vi har som mest att göra
å det lutar å övertid. Å ingen just har jag som kan hjälp  mej. Har några ess i ärmen men ingen är ju så där 100 måste kollas upp först.

Men jag har skällt på dom å en till har gjort det å en till kommer att göra det. Dom måste börja tänka om alternativt att
dom måste erbjuda föräldrarna ett annat dagis å då får föräldern ta ställning till det. Men bara att det erbjuds ett alternativ å inte som nu.. för då lutar det åt att sjuk kan man bli. Men då sätter jag min andra 2 jobbarkompisar i sticket ihop mä att dom vet om min problem så det skulle bli rätt genomskinligt.
Men då får det bli så.. ;(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0