Vet inte vad jag ska skriva

Jaha så har en ny dag gått å det är en ny snart på g in. Ska bara sova så är den nya dagen här.
Veckorna går så fort speciellt när jag har dottern å jag jobbar så tar ju veckan slut så fort att jag hinner knappt
reagera på det så är det fredag.

Ikväll har jag packat barnets väska in för pappa veckan, han ville ha det så. Hoppas bara att man har fått mä sej allt. Sen dom har ju lite kläder kvar så jag är inte så orolig att det inte ska räcka till.

Sen denna helg har jag inget planerat så den ser jag fram imot mä blandade känslor för ja är lite bortskämd nu att antingen ha nått att göra eller så inte sitta själ. Samtidigt så känner jag att det ska bli så skönt att få sova själv å länge.
Sen bara få göra som man vill mä allt utan att behöva ta hänsyn, kolla på film eller bara göra som jag vill. Å det ska bli jätte skönt. Men det kommer kanske att bli seg men nä jag är inte så oroligt.


Allt ordnar sej så jag ska nog njuta samtidigt som jag ska sakna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0