Timvikarie, är inge kul att va.

Alltså jag är jätte glad att jag har ett "jobb" att gå till ibland å det är ett jobb som jag bara älskar å inte vill bli av mä. Är ju arbetslös så jag vill jobba så mycket som det bara går, visa mina framfötter så dom kommer ihåg mej om det blir nått ledigt jobb där.

Men.. så finns det MEN...

Det är ju baksidan å det är ju att man får jobba när alla andra vill vara leldig mä sina barn.. vilket gör att mitt barn.. inte blir ledig å det känns inte så kul jämt. Visst visst det är säkert mindre barn där då å kan på så vis bli roligt men... det kan ju vara skönt att få vara hemma oxå å sova om morrnarna tex å leka mä kompisar.

Men har just kollat att jag har min lilla söta dotter när det är både sportlov å påsklov. Å sportovet har jag mer eller mindre lovat bort mej redan men.. påsklovet.. ja då vill jag vara hemma lite med mitt barn sen får folk tycka å tänka vad dom vill. Jag vill oxå kunna umgås å åka väg å göra nått kul med mitt barn en varda.

Kommentarer
Postat av: Fröken Roos

Alla har det så att de måste jobba :P

Så är det bara. Även om det inte är roligt..



verkar alltid finnas ett men, hörru ;)

2009-01-12 @ 19:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0