Suck suck suck..

Jag har så träligt så det kan ingen ana. Är så van att jobba nu så detta att helt plötsligt bli ledig vart inte så underbart som jag såg fram imot. Kanske är för att jag inte vet nått mer efter onsdan. Ska inte jobba nått förrns då vad jag vet å nu när all ordenarie personal är på plats igen så.. jag då lär det dröja innan man får jobba nått. Å sen blir det bara nån dag då å då så ja.. då måste jag snart tacka nej till ett skit roligt jobb för att mina extra dagar är slut.

Men det är tur att min ÄLSKADE barn kommer nästa vecka så jag bara blir själv på för middagarna då hon går i skola. Sen kommer hon mä bussen min lilla darling. Jag bara löööööv henne, nästan mer än mitt egna liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0