Nu börjar det bli dags :(

Nu håller jag på å städar undan dom flesta julsakerna. När jag är klar så kommer bara granen å julgardiner å ljusstakarna vara kvar. Men på lördag eller söndan åker granen ner i pappförpackningen igen å ljusstakarna blir nog kvar till trettonde knut men det är ju oxå rätt snart. Sen... ja då är även denna jul över. Å det är på gott å ont. Det är jätte mysigt när allt kommer upp å inge roligt att plocka ner. Men detta år har det inte varit samma mysighets känsla på julen som jag brukar ha varför vet jag inte men... det är så iaf.

Så nu åker grejorna ner i källaren...

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, visst är det tråkigt att plocka bort julsakerna. Jag väntar nog med det till helgen.

2009-01-08 @ 17:30:30
URL: http://metrobloggen.se/tegu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0