....

Jag skrev ditt namn i sanden
Men vattnet sköljde bort det
Jag skrev ditt namn på en sten
Men solen blekte ner ditt namn
Jag skrev ditt namn på ett löv
Men vinden förde bort det
Jag skrev ditt namn i mitt hjärta
Å där för evigt stannar


                                                     .........................................................................


                                                         Jag har glömt bort vad kärlek är, hur det känns att tycka om
                                                         Jag minns sorgen när du gick, men inte glädjen när du kom

                                                    ...............................................................................


                                                                            Du säger att du älskar regnet, men när det kommer så fäller du upp paraply
                                                                             Du säger att du älskar vintern, men när vintern kommer, stänger du dörren
                                                                            Du säger att du älskar vinden, men när den kommer, fryser du
                                                                            Därför blir jag så rädd när du säger att du älskar mej
                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0