Då är dessa "helger" alldels strax till ända.

Så är det trettondansafton imorrn. Kan nån fatta att förra året med allt skit som det förde mä sej redan är slut. Det hände mycket men... inget blev liksom gjort känns det.

Jag hoppas bara nu att detta år 2009 ska bli mycke bättre eller iaf bättre än förra året, det vill ja inte ha tillbaka på någotvis faktiskt. Så mycket krig å bråk som det har varit så hoppas jag att -09 kommer mä lite mer fred.

Jag önskar att jag kunde ge mej 2 bra nyårslöftet men.. jag är ju så gammal nu att jag vet att det inte är nån ide att säga några för man bryter dom  bara. Men det ena försökte jag med redan förra året mä ett desperat försök å det var att få flytta in till stan. Men näpp än bor jag kvar här dit jag flyttade för nästan 2 årsen.. å.. det är inget som jag kan göra nått åt just nu vad det verkar iaf.

Nehä inget blir bättre för att man sitter här å beklagar sej så nu ska jag sätta fart å få nått gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0