Att inte våga säga nej till jobb.

Jaha denna vecka bara fyller på helt plötsligt med jobb. Först skulle jag bara jobba onsdag å sen fick jag även måndag å tisdag. Sen idag vart jag till frågad om resten av veckan å hela nästa vecka.


Sen till det där att inte säga nej.

Jag jobbar ju igentligen i "köket" men har 1 ggr fått hoppat in å gå dubbelt med Eva å städa. Nu är det så att den ena lokalvårdaren ska vara ledig nästa vecka å hon har lite viktiga ställen som inte riktigt går att låta varannan. Speciellt ena stället. Så då frågade chefen mej om jag kunde städa å jag tackar ja för jag trodde i mitt en fall att det var att gå dubbelt igen för det gör jag gärna. Men... så var det inte, utan jag skulle få gå själv. Men jag har ju inte varit på så många ställen i husen utan igentligen bara nere i sutteräng.
Men då jag sa att jag inte vet vad hon har för områden så skulle jag få en dags introduktion.. ja ja å det är väl bättre än inget alls men det känns för lite.
Så jag kommer att få ringa till dom andra hela tiden å fråga vart jag ska å inte ska. Men det är ju bättre än inget alls.

Sen ger det ju lite pengar å förhoppningsvis så blir det ju en hel del pengar oxå. Så jag å barnet å jag själv kan få göra nått kul. För det är långa dar på fritis å tidiga morrnar när jag jobbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0