Å jag vill rida.

Hmm fick ett mess från min kära syssling för nån timma sen om att hon kan inte rida sin häst för att hon får ont i ryggen. Å vill att jag ska komma å rida han så ofta jag kan... men :( det kan ju inte bli så ofta. Vi bor ju för 10 mil ifrån varann så det är ju inget man kvistar över bara så där å gör. Det är en sååå hel mysig häst men.. spelar inge roll när det är dessa alla mil mellan oss.

Å jag har ju en tyst överrens kommelse mä mej själv å det är att jag ska hålla mej ifrån dessa djur för att jag vet att min längtan efter att få rida, mocka å sköta om en häst det... det.. är ju mitt liv. Det har varit mitt liv i så många många år så det kan inte tro. Jag vart skötare på en häst som jag fick rida å även tävla en del  redan som ja var jag 16 år. Sen fick jag min första fodervärldshäst när jag var 20. Sen så skaffade jag min första häst när jag var 26 å sen haft egen häst fram till för 2 år sen. Å det är 10 år å då hade jag även 2 stora hästar i min ägo som jag red å skötte.
Hästar är sååå härliga djur så..... man blir ju helt sjuk ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0