Varför ska man vara så feg jämt för!!

Allt för ofta så önkar jag mej mycket mer jävla i nama än vad jag har. Eller har... jag har ju inget alls.
Hur ofta är det inte som jag blir tillfrågad att hänga på mä saker å tingt å.. eftersom jag inte vågar så bangar jag :(.

Är så trött på att jag ännu vid min ålder ännu gör det men.. jag har gjort det i så många år nu att jag är så van att
få banga för att jag inte vågar. Alltså vad är det dom är så faligt undrar säkert du?
Då ska du få svaret: det är ju hur läskigt som helst att träffa folk som man inte känner å sen är jag så osäker
på mej själv. Ser kanske rätt.. hård ut men, där berdrar skenet tyvärr.

Så nu sitter jag här å det är snart lördag å jag vill på Rednex som är på hotellet. Jag har för ovanlighetens skull
skaffat barnvakt av farmor så hade jag fixat folk att parta mä oxå. Men då ska haha den ena ha mä mej på värsta
festen hos en människa som jag inte känner. Du hon ska ha ihjäl mej så "rädd" blir jag ju.

Så jag har släppt det lite å får ta några andra förslag istället fast det är som Sanne säger att på en stor fest
är det lättare att inte synas mot om det är en liten fest. Fast hua dit som hon vill ha mä mej så vet nog inte han att
jag kommer mä å jag har han på msn å där har vi chattat en hel del å han verkar vara jätte trevlig å dom korten jag har sett på han så ser han rätt bra ut men hua nä nä Sanne mej får du nog inte mä dit. Jo om jag får dricka en hel del
innan vi åker dit å det funkar inte heller för Sanne ska lämna sina barn innan vi åker dit.

Ja ja jag har några ess kvar i rockärmen som jag håller på nån dag till så får vi se hur det slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0