Idag lacka jag ur rejält..

Idag blev det bara för mycket.. eller det började redan igår som jag sen gick å reta mej på idag så till den milda grad att jag lacka ur rejält.

Börjar känna mej så grymt utnyttjad som vikare när jag börjar i köket å verkar sluta som lokalvårdare. Inge fel på det jobbet men.. nä jag är inte så bekväm i den rollen liksom. Sen denna vecka har ju varit hemsk där jag har städat varannan dag å varit flyttkvinna varannan dag.
Då jag har städat har jag stressat som en gris för att jag är rädd att inte hinna mä allt som ska göras. Men jag har hunnit bra men.. det vet jag ju inte om jag gör när jag börjar dagen.

Sen frågade chefen om jag kunde städa nästa vecka oxå å känner att jag inte "kan/vågar" säga nej. Vill ju att dom ska se mej som öppen positiv till att jobba å inte främmande för nya grejor. Men igentligen är jag skit rädd att köra skurmaskinen imorrn. Så jag får hoppas att Ankan är tålmodig mä mej imorrn em.

Sen som sagt ska jag jobba istället för henne nästa torsdag å fredag, men sen tänker jag 17 tacka nej å det är av flera orsaker. Liksa så vart jag till frågad om jag kunde/ville jobba i sommar å det är klart att jag vill om jag inte har blivit till delad nått "skit" jobb av AF. Men då kunde han inte lova om jag skulle få jobba i köket eller som lokalvårdare. Men se blir det städare så då skiter jag i det. Då finns det INGET intresse för mej alls.

Sen kommer det nu att bli mindre å mindre jobb nu för mej när dom nya personerna börjar jobba,,, så då tänker jag inte jobba som städare då å då utan jag är en kostassistent å det tänker jag fortsätta att vara så länge jag kan jobba där inne.

Så detta fick mej att lacka ur å tappa arbetslusten totalt men.. bara att bita i det sura äpplet å jobba på idag å vidare som städkärring imorrn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0