Den 30 års festen!!

Var på Johans brors 30 års fest igår. Det var rätt trevligt å det var en bra stämning. Bra musik å så kom dansen igång. Först gick det lite trögt som det alltid gör men nångra vågade sej rätt omgående upp för att dansa vilket lede till att fler å fler vågade sej upp. Sen hände nått... det blev ett bråk ett triangeldrama eller vad man ska kalla det. Några börjar gruffa, skrika på varann. Å det var 2 av mina vänner som började skrika på varann. Men jag tog mä mej den ena tjejen ut som bråkade för att prata. Alltså jag kan inte skriva allt här det är för invecklat men.. det slutar att det är 4 personer, 3 tjejor å en kille som bråkade. Då förstår ni säkert vad dom bråkade om. Jag kännde mej som värsta fredsmäklaren, sprang å drog i sär folk hela tiden. var det inte den ena så var det den andra å var det inte den andra så var det den 3 dje. Haha vilket jobb jag hade. Men jag kände rätt snart att enda sättet att få stopp på detta var att ta mä min bättre vän hem. Då skulle det lugna ner sej på stället eftersom hon var den som var huvepersonen i det hela kan man säga. Efter mycket om å men så fick jag faktiskt mä henne hem (det är bara gudarna som vet vilket jobb jag la ner för att få mä henne hem) Men till slut fick jag mä henne hem å jag var kvar där en stund innan jag gick för att hon skulle få låsa dörren å lägga sej. Kontaktade då ena tjejen å fick veta att det hade blivit lugnare så... det var skönt att jag insåg att det var rätt att jag å min vän skulle gå hem. Klockan var iaf rätt mycket å hon full å trött. Nu så här mä facit ihanden så hoppas jag verkligen att alla ska bli sams igen att det bara var en fylle grej helt enkelt. Å att den där stackars killen inte åkte hem tidigt imorse betanke på att han bor många mil bort. Allt för många mil bort för att skicka nån hemifrån att hämta han å vända å åka dessa timmar hem igen. Så nu återstår att även om deras vänskap har fått en liten törn att dom ska bli vänner igen å att när som nu förhoppningsvis pratar ut om detta imorrn att dom kan avsluta samtalet mä att dom skrattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0