Är så UNDERBART lycklig.

Så här glad har jag nog inte varit sen.... typ -96 när jag köpte min första häst (som tyvärr är i himmlen sen flera år tillbaks) Allt bara pekar uppåt just nu. Har mått dåligt så mycket å länge nu så.. flera små grejor får mej nu att sväva på små rosa moln. Jag har haft som julafton i 2 dar nu så.. vad ska nu själva julafton göra mej glad mä tro, det finns nog inget men vad gör det. Hoppas inte nått skiter sej men lovat är lovat å det gäller barnets pappa/sambo så hon/dom inte ändrar sej. Sen kom det ju MASSOR massor av snö bara så där igår. Sen kunde en av mina bättre följa mä till Åland en 24h mä sin son. Det är min dotter som vunnit en 24h å ville ha mä sej nån kompis å då frågade vi Rosie å Bias o dom ville. Hon skulle bara höra mä jobbet om ledigt.. Å hon fick LEDIGT. Å det som hände idag förutom att Rosie fick ledigt är att jag nu helt plötsligt kunde skaffa ett helt vanligt VISAkort. När ja ringde å frågade för säkert 5-6v sen så var man tvungen att ha ett fast jobb eller gå på CSN för att få det. Å eftersom jag tyvärr inte hade nått av det.. så fick jag inget. Men idag drog jag en rövare å frågade då jag var in å tog ut pengar.. å då var det inte tal om att man skulle ha fast jobb. Bara en "lön" som gick in å det gör ju min a-kassa. Åååå jag är så härligt GLAD.. vad kul det känns att få vara det för första gången på jätte länge. Hoppas att det varar jätte länge... men jag är så glad så länge det varar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0