Alltså jag mår så dåligt!

Jag mår så dåligt över flera sitvationer som jag inte kan rå på å det känns ÄNNU jobbigare. Det är bråk här å det är bråk där å det är bråk där. Å på nått sätt är jag inblandad i alla 3 helt utan min vilja.. skulle jag vilja säga. Kan inte denna himmla piss juls hysteri vara över... JAG VILL INTE MÅ DÅLIGT!!! Julen är jätte mysig å trevlig men.. jag mår så dåligt ändå av den stundtals. Jag pinar mej mä jullåtar jag pinar mej att gå in på den ytterligre nya ägarens blogg å kan läsa om Nattis, fatta å förstå... hon var sååååå himmla nära att bli min igen... så bara vipps så försvann hon. Jag gråter å jag gråter.. hon är min bästa häst.. vi hade mycket kul å visst det var väl gånger hon inte låg på haha tio i topplistan precis men.. Ja nån ny häst lär det då aldrig bli å... aldrig Nattis. Sen är det så mycket små bråk runt mej så jag orkar inte snart stå imot allt. Alla säger å vad du är duktig som orkar stå imot men... fatta vad det kostar mej många tårar å ilska. När dom/han inte förstår ett jävla skit. Jaja nu är det dags att sova, vilket oxå betyder att kudden kommer att bli våt av tårar. Å då är den inge skön att sova på men.. vad gör det om 100 år. Den tar imot mina våta tårar å klagar aldrig en gång över att den blir dyngsur å måste kramas ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0