14/12...

Jag kan inte fatta.. det är julafton om precis 10 dagar. Tycker att detta år har bara sagt svirs å så är det snart jul igen. Sitter här mä samma ångest som förra året hur jag ska få pengarna att räcka till å vad jag ska köpa för julklappar till barnet. Jag har köpt en jumper till en... å hur jag än letar så är den borta. Då har jag nog gömt den lite för bra känns det som. Eftersom jag inte själv hittar den hur jag än letar. Jag måste leta lite till, jag måste ju hitta den så jag kan slå i den å lägga den under granen på torsdag när den är upp plockad å hoppsatt. Ska bli skönt när julen är borta å.. till en viss del även nyårsafton. Det är samma bekymmer som varje år... alla sliter å drar i en mä sämre å sämre förslag än den andra. Så det beror på vart vi ska sova hur länge vi stannar kvar hemme i nyår. Det lutar mer å mer åt att jag inte åker hem över julafton. Utan ska nog chocka kroppen å vara hemma. Det kommer att kännas jätte konstigt men.. bara att apceptera att det blir så här när man är separarerad å bor många mil ifrån sina nära å kära. Det som jag då ser fram imot om jag blir hemma att ja vill gå på midnattsmässan som är halv 12 på natten. Det är inget vi har hemma.. vad jag vet, så detta vill jag inte missa om det är så att jag har chansen. Men men den som lever får se......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0