Hmm nu sitter man här..

3 dagar innan avresa för en Ålandsresa som jag har sett så mycket framåt. Fast jag hade sett fram imot den om vi hade blivit så många fler å ett gäng roliga människor. Men detta att åka mä A-L kommer att bli jätte bra iaf men så finns det ett jätte stort men bara..

Jag har fått ont ihalsen.. jag fryser.. å näsan har börjat rinna....

Alltså detta är första gången som jag åker iväg utan Bina å sen är det planerat att jag ska gå ut på lördag kväll å dansa å ha kul. Så blir det så här.. tänk om jag inte kommer iväg nu då...
Jag tar alvedon å drar till Åland (hoppas att jag fixar det) å så utgången är ju inte lika jätte måste men.. visst det är blir ju träligt om det inte blir nått men.. det kommer fler gånger.

Men blir inte Åland av nu så blir det inget senare heller för sen kommer ju höststormarna.. å då mår jag bara dåligt när det gungar. Så då blir det inte förrns till våren nästa gång i så fall å då är det frågan om det inte börjar bli dags att ta mä sej den lilla då. För iår har hon bara åkt en gång å det var i februari.
Men jag kan ju hoppas att Bina vinner en resa.. då kommer vi iväg iår eller ibörjan på nästa år.

Nä nu ska jag kurera mej så jag kommer iväg så får vi se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0