Båtresan..

Haha så fel man kan ha ibland..
Här åker jag på kryssning mä Ann-louise i tron att man åker mä en "tråkig" människa. Men så fel man kan få ibland speciellt när det är alkohol inblandat. Vi hade så kul å vad mycket tjejsnack vi hade i hytten.

Sen haha hände det som skulle vara så typiskt mej att göra men denna gång var det inte jag. Jo, Ann-Louise hittade ett trevligt sällskap å glömde helt bort att vi var bara 2 som åkte. Så hon dansa å får runt. Så vi kom från varanndra men jag unnar A-L detta men tråkiga sista 2 h blev det ju på att stå själv å det var många jätte bra låter som kom å gick.

Vid 02.30 så gav jag upp då hade det kommit några killar som försökte förbarma sej över mej då gav jag upp å gick ner för att lägga mej. Då hade jag som sagt inte sett A-L på 2 h. Vid 03 kom A-L till hytten men försvann lika fort ut igen med sitt sällskap. Som sagt jag unnar A-L detta men ändå så vi var bara 2 som åkte då får man kanske försöka tänka lite på nr 2. Det skulle jag ha gjort lite.. vet att jag är jätte dålig på sånt men.. liten tanke då å då hade jag skänk å försökt ändra.

Men det var så skönt att komma hemifrån å få vara sej själv utan att åka båt å behöva tänka på att man är mamma.
Detta gör jag så gärna om men.. så ska vi vara fler.. det blir nog roligast så :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0