Nu har man Halloween bakom sej.

Jaha så har denna mysiga helg varit oxå. Vad tiden å helger går fort nu när man är "gammal". Men nu har vi fått snö iaf inte mycket men det lilla är iaf kul att vara ute i.

Synd bara att jag tappade en dag ihop mä barnet denna helg.. det är lite synd men vi tog igen det igår.
Först fixade vi pumpan (en dag försent) sen gick vi till kyrkogården å tände ljus för min farmor å farfar å mormor å
morfar. Sen hann vi bara hem så kom A-L å Ida som bestämt. Jag å A-L satt å prata nån timma å barnen lekte innan
vi gick till pizzerian som bestämt för att äta å ha trevlig. Sen gick vi hem å fikade lite medans barnen kollade på teve å
hade mysigt. Sen satt jag å barnet å myste lite för oss själv en stund innan det blev läggdags.

Så här mysigt hade vi på halloween 2008 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0