Dubbdäck aj lööv them!!!

Nu sitter dom äntligen på dubbdäcken.. så nu kan man köra på lite mer. Fast... när jag tog upp dom imorse så upptäckte jag att jag skulle ha haft in dom för omdubbning men det är ju så dags att tänka på det nu när man skulle ha på dom. Fast vill man inte spara pengar så.... kan jag säkert lämna in bil å däck å få det fixat men just nu rinner pengarna lite för mycket känns det bara som.
För nu kostade bilen några sköna hundralappar (vet inte hur mycket ska betala imorrn) å sen så igår när jag borsta tänderna så tappa jag en lagning å det är inte billigt att få det fixat. Men måste få det fixat :(. Sen på fredag ska jag klippa mej å det ska bli såå skönt men.. så går det nån skön hundralapp då oxå.

Jaja sen ska väl både bil, hår å tand vara färdiga för en längre tid hoppas jag. Eller jag ska nog klippa mej när jag bokar klippning till Bina närmare jul. Jag chockar kroppen å lägger in en extra klippning mot vad jag brukar göra, känner att det är ett stort behov. Sen passar det bra lagom till festen på lördag =) haha om jag ska gå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0