Vilket liv man lever!

Undra om det finns nån som skulle vilja byta liv mä mej just nu??
Så mycket skit som jag får ta nu... så börjar jag nog snart bli full av skit är jag rädd.

Sen är det här vart vill jag bo... Arboga eller Sala eller... vart?
Vill jag vara singel eller vill jag inte vara det? Är det nån som vill ha mej?

Jag är ju KLAR men ändå inte klar mä mitt kära Ex, för så länge som han bråkar mö mej blir jag ju inte klar mä han men mina känslor är döda sen några år tillbaka för han.

Alltså det här att kastas mellan skratt å gråt hela tiden ;( det fixar jag snart inte. Det där att hålla skenet uppe... det är snart passerat för mej. Men... jag har snart inga tårar kvar heller så... vilken sinnesstämning ska man då vara i tro?

Tänk vad livet skulle vara enkelt om nån kunde säga till mej vad hur jag skulle leva å vart jag skulle leva den. Men den "guden" finns inte å skulle han det... så skulle jag vara motvallskärring är jag rädd. Så det är lika bäst att ingen säger nått är jag rädd.

Men jag vill bara lägga in ett sista ordspråk som stämmer så himmla bra in på mitt liv just nu:
Det är lätt att starta krig men det är svårt att sluta det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0