Sommar!

Nu är det sommar å sol å ko skit ihagen!!

Det känns i kroppen på mej som är singel att det är sommar, då kommer den här rastlösheten smygande om att man vill vara 2. I detta 2 samhälle så är det ibland som man vill ha nån vid sin sida men.... visst det finns gånger det är såå skönt att vara själv men det är nästan lika många gånger man vill vara 2.

Jag vill ha en kille men... ändå inte.
Det är ju så hemskt ibörjan på ett förhållande, det där när man fortfarande inte känner varann utan att man håller på å lär känna varann. Det är en hemskt tid tycker jag som är blyg men ändå är det en "mysig" tid kan jag tycka att det är.

Ja ja jag har ju inte varit själv så jätte länge + att jag har en lite dotter så... för mej gäller det att skynda långsamt. Å det gör jag så gärna vill inte kasta mej in i första bästa. Känns lite så på mitt Ex men det är hans liv.
Jag tänker på mej å MITT barn i första hand att vi ska ha det bra sen... kan en ny kille få komma. När jag har kysst rätt groda å det är han mä stort H så.. är han välkommen in.

Tills dess ska jag njuta av midsommar afton imorrn å bara njuta å leta å kolla runt. Ibland finns det nån pudding at kolla på å ibland inte. Han finns kanske där jag minst anar det......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0