Midsommarafton!

Så nu var den dagen över, har haft det jätte trevlig mä Ann-Louise å Ida + Anna å Rasmus å Fanny på dagen i Sätrabrunn. Där var vi i flera timmar å barnen + Anna haha dansa runt stången i en hel timma. Det var jätte skoj för dom att dansa så länge å många roliga danser.
Sen lite senare var vi hem till en annan Anna å Vicce + Linda å hade det jätte trevligt. Vi åt färsk potatis å sill, prinskorv å köttbullar samtidigt som vi satt å ljög ihop.
Men det bästa var när vi sjöng.... å vad heter det då ( Anna hjälp mej vad heter det där playstation 2 spelet?) det var som karioke men man tävla mot varann, det var skit kul men jag förlora hela tiden. Vi körde bara engelska låtar å jag är helt värdelös på engelska så där torska jag å sen jag har ju INGEN haha sång röst så...

Men vädret har varit både typiskt midsommar väder å inte.
Det kom 2 korta skurar när vi var på Sätrabrunn ( dom senaste årens typiska väder) sen så sken det faktiskt upp så efter kl 18 kom det inte en regn droppen å solen sken, å det är inte så vanligt att den skiner när det är midsommar.

Men nu får vi se... nu ska det väl vända igen å bli mörkare ute om kvällarna igen. Tänk vad tiden går fort... fast jag vantrivs här så.. går tiden så fort å det är väl på gott å ont kan jag tycka. Tänk att jag har redan bott här å själv i 15 månader. Det kan jag knappt fatta själv. Men det är tur att man inte fattar allt å förstår.... hur skulle världen då se ut??

Kommentarer
Postat av: Fröken Roos ~

Singstar!! Det heter Singstar :D Det blir Singstar på lördag också :D

2008-06-23 @ 17:58:03
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0