Detta mä killar!

Alltså varför vill man ha nån men ändå inte ha nån... Det är den stora frågan. Ha eller inte ha nån..

Jag har hela tiden sagt att jag vill inte ha nån ny just nu för att jag har det lite jobbigt just nu i mitt liv.
Men... så efter mycket om å men så har jag fått upp ögonen mer å mer för en viss person. Det känns inte bra men... ändå så är det lite spännande. Han å jag har pratat en del när vi har varit ute på krogen men sen messar vi å har pratat lite lite annars i mobilen. Den killen har varit hem hit en gång å jag funderar på att bjuda hem han fler gånger men... åååå man är ju sån kyckling. Man vill så mycket men den är det där att våga oxå.

Ja ja det återstår å se vad han tycker om mej... det vet jag ju inte till 100 % å sen om vi kommer att passa ihop å sen har jag ju barn oxå, så alla ska passa ihop annars är det som gjort för konfliketer liksom å det vill inte jag.


Så det återstår att se vad  detta slutar om det slutar haha!


Kommentarer
Postat av: Fröken Roos ~

Jasså, jaha - ja här ser man :D .. Men du? Om det inte känns bra, varöfr vill du då ha honom? Jag fattar inte det riktigt :P

2008-06-23 @ 23:08:24
URL: http://msroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0