Så är det dags igen.

Nu stundar strax julen.. å jag bor ännu kvar i denna håla å lägenhet. Jag som lovade mej själv att till sommarn skulle jag flytta in till stan. Men vad gör man när inget blir som man vill å hoppas nån gång...

Sitter här utan jobb å några vänner... skulle kanske dra hem.. slippa allt jävla bråk mä  Ex, bara fly långt långt bort. Kanske skulle flytta längre.. medans jag ändå kan.. Tänk hmmm hmm Umeå där man har såå mycket snö jämt å ja jo det är mörkt mycke å länge men.. vad gör det när man får flera meter snö :P.

Alltså detta års december förde mä sej ångest i långa banor precis om förra året :( det är nu man ska vara glad å... här sitter jag å kan lätt hålla mej för skratt kan jag lova.
Men jag tror att jag överlever även detta år precis som förra.

Åååå jag vill ha häst... jag älskar ju hästar. Har haft egen häst i sååå många år så nu är jag riktigt häst biten.
Men bara att inse.. kommer inte att komma nära nån mer häst mer. Vill inte klappa eller rida nått mer.. för då kommer jag bara att må dåligt. Hästar är mitt liv men inget jobb.. ingen häst. Ingen super snäll sambo.. ingen häst.
Jaja men jag överlever nog det oxå.. har ju gjort det nu i över ett år så.. jag överlever nog det oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0