På kurs med Kurt ;)

Jaha får se vad det är för nått som man har anmält sej till. Det lät lite så där om jag ska vara ärligt men ska bli skönt att få nått att göra å sen hoppas jag att jag hittar nån bra praktik plats å avsluta kursen med. Den tänker jag inte ta i sala för det är lite åt fel när jag ska köra dottern till fritis först. Det tjänar både hon å jag på. Men fatta jag har nog inte gått upp kl 06 på... hua alldels för långt tid, det är snart 2 år sen som jag gjorde det :S så det kommer att bli jätte tufft. Men hellre börja tidigt så man kommer hem i tid än att börja senare å komma hem sent. Det blir tufft i början men sen hoppas jag att jag kommer in i en bra rymt där man går å SOVER i TID. Inte för att jag lägger mej skit sent idag men.. jag kommer nog inte att orka vara uppe till 23 utan skulle behöva lägga mej vid 22 istället så jag får sova mina timmar. Samtidigt som jag ska gå kursen/utbildningen så... ska jag jobba extra varannan helg på Häktet i V-ås. Å dom andra helgerna har jag dottern så nu vips... försvann mina hääärliga sovmorrnar. Men eftersom jag kommer att få en extra utgift för fritis nu när jag börjar på kursen så kommer jag att behöva lite extra klirr i kassan. Å det kan ju vara skönt när dom kommer men.... bara jag inte blir för trött att det "skadar" min älskade dotter å att min särbo inte får ta en massa onödiga surheter. Men det helg jobbet har jag sagt att jag kan ta det i max 4 månader för sen går jag ju som sagt ut på praktik å då kommer jag nog inte att orka jobba helger. Alternativt är att där jag praktiserar kanske vill ha mej där nån helg för att testa hur villig jag är att jobba där. För jag har en plan på att söka praktik där jag har stor chans att få ett jobb eller nått som iaf kan ge mej nya stämplings dagar efter 6 månader. Nähe nu kallar tvättmaskinen i källaren, håller på att tvättar för att få tomt i tvättunnan så jag inte ska behöva tvätta första veckan när jag ändå kommer att vara trött å jätte grinig. Ett tips.. håll er borta från mej första tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0