Andra natten mä "svinen"!

Phu känns/märks att man inte är van att ha katter. Eller att det var länge sen man hade det iaf. Första natten mellan måndag å tisdagen var värsta mardröms natten, dom var både höst å lågt å överallt. Phu det sovs inte mycket för mej då inte som försökte sova mitt i allt detta. Efter den natten så sov dom rätt mycket på dagen.. ja då kan dom minsan sova. Hmmm bättre att dom sover på natten än på dagarna. Sen denna natt så då la dom sej under täcket med dottern men sen strax efter 12 vaknade dom till å började undersöka saker å ting i hennes rum (som dom redan gjort på dan men det vart väl roligare i mörker) så vid halv 1 på natten så ropar hon på mej att jag får stänga ut katterna från hennes rum så hon kan sova. Men då haha fick ja ju ha det hos mej istället... men bara en stund för sen ville dom under mitt täcke för att sova å värma sej. Sen dagen igår gick i vattensprutans tecken kan man säga. För honkatten vill gärna kloa på soffan eller på mattan (men nu är klorna klippta) å sen var hon gärna upp på köksbordet å diskbänken å spisen å det är helt förbjudna ställen. Hankatten oxå hoppa upp på förbjudna ställen men..som sagt honkatten är värst. Han kanske lär sej fortare eller så är han inte lika hoppa upp på saker katt som hon. Så vi får väl se hur detta slutar men just nu har dom varit under täcket å kurat i nästan 4 timmar så undra om jag har det kallt inne :o). Jaja nu är det iaf lugnt i lägenheten å jag behöver inte fara upp å iväg med vattensprutan i högsta högg för att hålla koll på katterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0