Badrums renovering!

Nu börjar den stundande renoveringen äntligen närma sej. Efter allt jobb så började jag nästan ångra mej när jag äntligen fick ett flytt datum. Men så tänkte jag positivt å tänkte att det kommer att bli bra. Jag vill ju prova att bo där inne så.. det är ju bara att go for it. Men så.. var jag å kollade på lägenheten idag. För det första så bodde det ett par ännu där så jag "fick" bara komma innan för dörren så jag så ju inte allt som jag hade velat se. Tjejen berättar att det finns några stolar eller om det var fotöljer i teverummet, alltså ingen soffa. Alltså jag är rätt säker att hon sa stolar men.. det kommer jag att få se på tisdag. Men är det stolar.. ja hallå så kan jag ju inte bo i 10 dar eller mer i värsta fall. Så jag får åka in tidigt på tisdag när jag får tillgång till lägenheten å kolla vad jag behöver kompletera mä. För hon som bodde där nu sa att det inte fanns nån stekpanna där tex så jag får kolla noga igenom allt då å åka hem å packa ner vad jag tror att jag/vi kommer att behöva. Ska bli skönt när allt är klart för just nu verkar det ju vara sämre möblerat än en övernattnings lägenhet å hur ska jag då kunna bo där å mä barnet. Jaja tänk positivt så blir det bra... hoppas jag verkligen å hoppas att det tar bara 10 dar å inte mer. För då vet jag inte vad jag gör, tar in på hotellet eller hyr en stuga för det är nog mer ombonat än denna lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0