Nu vänder det mä ljuset.

Nu har midsommar varit här, men vart tog den vägen. Den kom sågs å segrades. Alltså jag hängde inte riktigt mä. Vet att jag har varit i Riga på midsommarafton, fin stad å jätte kul att ha varit där. Men den rätta midsommar känslan infann sej aldrig riktigt men det var skönt att inte vara hemma. Sen så kom vi hem till Stockholm på midsommardans fm. Sen på kvällen så grillade vi lite å åt lite chips å godis å hade det riktigt mysigt. Men vipps vaar det söndan efter midsommar. Jag hann inte riktigt mä.... Sen nu när det är förbi säger ju folk att det vänder att nu bli det mörkare å mörkare om kvällarna. Tja... inget jag lider av än men.. om några veckor när jag äntligen får mitt "lilla" barn igen å då i hela 3.5v å killen får semester. Men då har vi ju hela dagarna på oss att bara ha kul, umgås å göra saker på. Ja undra hur denna vinter blir, som den som var eller om det blir liiite mindre snö. För mej har denna vinter varit som när jag var liten så jag trivdes som fisken i vattnet. Men jag gillar inte att kylan höll i sej så länge, det kommer jag inte ihåg om det var så när jag var liten men.. denna härliga snömängd :P. Jaja det är en stund kvar tills snön å det riktiga mörkret nu tar vi solen, svetten, myggen å knotten till att börja mä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0