Vilken badkruka man är..

Idag har jag svettas hela hela dagen eller det gjorde jag ju igår oxå men... ingen ska tor att jag kan åka å bada inte. Nä då kan jag ju gott sitta å svettas men visst skulle det vara skönt mä ett dopp. Nån gång måste jag ju komma igång å bada å nu när jag har fått hem min bikini... min första på massor av år å det bästa är att jag är sååå nöjd mä den oxå. Så den måste badas in nån dag å det innan vi ska åka till Skara Sommarland om några veckor. Det ska bli sååå kul å hoppas att barnet tycker lika dant men säg det barnet som inte gillar att bada då det är varmt ;). Nä nu ska jag strax baka trotts att det är 30 grader inne (kan kanske bero på att ugnen är på) så har jag ändå lite ork till att baka. Sen måste jag göra det innan alla igredienser går ut i datum innan jag har bakat upp dom. För det är så typiskt mej att göra. Men det börjar min ekonomi säga ifrån att jag har inte råd att fortsätta så, så då blir det till att skärpa till sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0