Vipps..

Så blir man bjuden till Åland.. lite hastig å lustigt.

Vi bara satt sent igår kväll å spånade på vad vi skulle göra nästa helg. En ålands resa har varit på tapeten tidigare men.. då har jag lyckats avslå det men.. nu gick det inte.

Vipps så var den bokad.. å jag hann knappt mä å reagera förns det var klart.
Klart jag vill åka men jag ska ju åka ibörjan på april igen så jag känner att detta är inget för min ekonomi. Visst visst inget
behöver kosta för hytt, buss, all mat är betalt av nån annan nu.

Så jag ska väl handla nått men.. spar mej mest tills då jag ska åka mä Bina eller.. så handlar man godiset till Bina då för då får hon själv välja.. eller så blir det ju att hon ska bestämma själv vad hon vill ha. Hon är ju så stor nu.

Men det roliga är att det är 2 olika båtar vi ska åka mä, nästa helg är det Birka å den i april är Vikingline.
Det ska bli kul att åka men.. jag har sån ågren.. det är så mycket pengar som det gäller nästa helg, bara för en natt
det känns inget bra. Sen är vi bara 2 å det är aldrig bra känns det som.. ska man åka till åland en helg så ska man vara
fler då har man kul annars kan man lik gärna åka en vardag känns det som.
 Vaa är jag bortskämd nu oxå.. nja men tyck det då men jag har varit så pass ärlig å sagt detta till denna person men
det var som att prata mä döva öron.

Jaja det blir nog bra.. det blir ju en lite större hytt än vad man brukar ta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0