Får snart tuppjuck/tokspel

För jag sätter aldrig igång å börjar packa. Alltså hallå jag ska åka till åland imorrn men.. vad har hänt
Har inte packat en enda pinal. Eller haha där ljög jag visst.. jag har packat några ovissentliga grejor.
Som vaddå.. jo haha sminkväskan ( den måst ju mä när det är utgång som gäller ;) ) sen har jag nog lagt
i ett halsband men det kommer jag nog inte att använd (ska nog byta till ett guldhalsband istället) sen
en påse haha nötter att ha till ölen på kvällen ;).

Men som sagt undra om jag skulle börja kolla för är det nått som behöver tvättas så är det snart
försent för att det ska hinna torka om jag inte rappar på lite.

Detta är inte likt mej.. visst vill jag åka men.. nä igentligen inte. Å det kan bero på att jag inte åter igen
igentligen har råd å att åka  å att jag snart ska åka igen å då kommer det att kosta pengar.

Men bara vi sitter på bussen kommer det att kännas bättre å när man sen väl har suttit i terminalen i nån
timma å väntat å får äntligen kliva om bord kommer det att kännas okej (hoppas jag, måste försöka att intala
mej det nu iaf). Sen ska jag handla nått litet åt den lilla.. mer behöver jag inte handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0