Vilket kap jag gjorde!

Fick igår hem en brochyr från IKEA Family. Vet att du brukar kunna ha kanon erbjudande på ålands resor. Å mycket riktigt det hade dom även denna gång.
Jag ringer upp min bästa kompis som sällan bangar på att göra nått som kostar pengar (fast hon lever lika fattigt som jag). Å hon nappa eftersom hytten var gratis å sen så skulle barnen vara gratis räknade vi ut å då hade vi råd annsåg vi.

Så jag ringer direkt till detta bolag å ..... YES YES det fanns gratis hytter kvar. Helt WOW att jag hann ringa medans det fanns kvar. Jag brukar inte ha denna turen men oturen måste ju vända nån gång, eller hur. Så den har kanske börjat göra det nu :).

Så nu är resan mat hytt å buffe å frulle bokat å för mej å mitt barn kommer det att kosta 442 kr å det är helt överrens kommet.

Så nu svävar jag på ett stort rosa moln å bara längtar till detta datum så man får lämna allt bakom sej några timmar å bara äta gott å ha det såå kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0