Håll en tumme för mej nu...

Jag ringde farmor ikväll för jag hade en sak som jag ville prata mä henne om.

Då tog hon upp att hon ville ha mä sej Bina på en teater nästa söndag å eftersom jag vill prata mä henne
om lördag så frågade jag det först innan jag fram förde mitt igentliga ärende.

Så, så som det ser ut nu (om hon inte glömmer bort det) så har jag barnvakt på lördag :P så jag kan gå
till hotellet å titta å lyssna på Rednex. Helt suveränt kan inte bli bättre eller så.. "råkar" hon glömma bort det
å då sitter jag i en jätte knivig sitvation. Men jag tror att denna kommer att gå vägen pga att farmor fyller på söndan
att farmor ville ha mä henne på teatern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0