Hur ska man ha råd att leva..

Nästa år verkar det inte som jag får nått underhåll för min dotter. Försäkringskassan tycker att jag tjänade för bra 2007 fast jag blev arbetslös i slutet på det året. Å jag är ju ännu arbetslös.. har ju svårt nog att kunna ge henne samma starnda nu som förr ändå på det lilla underhåll jag får nu.

Sen i samma veva som jag blir av med det så höjs hyran oxå mä 3% å det blir ju lite det oxå.

Stämplingen har oxå sänkts från 80% till 70% nu när ja har gått hemma så länge. Men jag säger bara det att det är ändå tur att jag har mitt extra jobb så jag får in lite mer pengar. Men det som är det tokiga mä det är att när jag jobbar så tappar jag dagar å pengar nu men får lönen månaden efter. Men men det måste gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0